вторник, 29 ноември 2011 г.

Евтини решения за декорация в дома



Наскоро една приятелка ме заведе в магазин за дрехи втора употреба, като ми каза, че там се продават и много домашни потреби. И настина, останах изумена от разнообразието, на което се натъкнах.
Имаше изобилие от чашки, чинийки, вази, свещници, саксии, нощни лампи, полилеи и дори електрически уреди. По-голямата част от тях не са в много добро състояние, но след старателен оглед, попаднах на няколко неща, които ми допаднаха много.
 Предимство на тези аксесоари е, че са на известни световни марки с доказано качество и могат да бъдат експолатирани дълго време. Имат изчистен класически дизайн, което ги прави винаги актуални.
Аз си избрах малък марков полилей за антрето, който ми върши чудесна работа на цена от три лева.











За скромната сума от три лева се сдобих и са тази симпатична бутилка с керамична тапичка.




Тя може да се използа за:
1. декорация като ваза за цветя
2. може да се напълни със ситни цветни камъчета или пясък
3. може да използвате и в кухнята, като поставите в нея стръкчета розмарин, риган, босилек или мащерка, чесън и т.н и долете със зехтин или оцет. Така ще иамте ефектна декорация и ароматен дресинг.




После погледът ми се спря на  тези 2 порцеланови свещника за два лева.
Те са практични и уобни, защото се използват с малки чаени свещи, а елегантният им и изчистен дизайн отива на всеки интериор.








Ако искате да спестите пари и да декорирате дома си с качествени и стилни аксесоари, решението е едно - отправяйте се към най-билизкия магазин за "втора ръка", където предлагат и домашни потреби.





Няма коментари:

Публикуване на коментар